tystatanke

2016-10-12
22:13:33

Spontant

Vi hade väl tänkt att vi skulle boka Winnerbäck nu i höst också men det blev aldrig av. Som av en slump fick jag i måndags kväll syn på en som sålde biljetter till tisdagens spelning i Sthlm. Jag skrev fort som fasen att jag ville köpa biljetterna. Nu hade vi inte möjlighet att gå tillsammans men jag och en vän kunde gå. En helt annan känsla att gå på denna spelning. Blev mer intimt och mer känsla i låtarna när han var själv på scenen med en gitarr istället för ett helt band bakom sig. Plus en sittande publik. Magiskt är ett bra att beskriva spelningen med.

Jag ska även gå på Kent i december och vi har även bokat Alex och Sigges Live föreställning i vår. Så är många saker att se fram emot :)

Imorgon är vi lediga och jag tänkte att jag och barnen ska höstpyssla lite 💗

Kvällsmys i soffan innan läggdags 😍
Nu är det även läggdags för mig. 🌜
Puss, puss!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: