tystatanke

2016-10-07
20:13:27

Jacob 3 År 🎉

Tänk att det redan har gått 3 år. Tiden går så sjukt fort. Känns ju som nyss han föddes. Så liten så liten var han. Fortfarande liten för sin ålder men ändå stor kille nu 😀
Han har blivit firad på dagis idag och dom har som tradition när ett barn fyller år att det uppmärksammas med bild, ballonger, sång och glass 🎉 Bra tycker jag :)
Han har även blivit firad hos mormor och morfar där barnen är idag och imorgon ska dom vara hos farmor och farfar. Lyckliga barn som får full uppnärksamhet ;)
Då Richard inte är hemma nu heller så är jag ensam hemma hela helgen. Är ju min jobb helg så kommer ju inte vara hemma så mycket men det känns så galet tomt här, och tyst 😉

Nu ska jag njuta av lugnet och se på idol och äta godis ;)

Puss, puss!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: