tystatanke

2016-11-19
20:04:28

Uppdatering

Dags för en liten uppdatering här kanske ;) Har varit fullt upp som vanligt och har inte haft så jätte mycket att blogga om direkt..
Det rullar på i vanlig takt med jobb och dagis.
William fyller på måndag 5 år. Helt sjukt vad tiden går fort. Känns ju som nyss han var en liten bebis å nu är han så stor, men ändå liten liksom ;)
Han ska självklart få ha ett kalas som äger rum nästa helg :)
Nu i helgen jobbar jag och R har varit på kryssning men imorgon ska barnen på kalas hos en dagiskompis :) En tjej som är född samma dag som William.

Julklapparna till barnen är nästan helt klara vilket är otroligt skönt och då vi vuxna inte ska byta julklappar i år så slipper vi den här julklappshysterin dagarna innan jul. Så skönt att slippa det kan jag säga.

Snart dags för Så mycket bättre och sedan sova tror jag :)

Puss, puss!!

Har ny mobil så hade inga roliga bilder på min nya telefon men två bilder på vår coola fisk hade jag iaf ;) Haha.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: