tystatanke

2016-05-11
21:28:16

Vårrensning

Oj vad jag har rensat här hemma idag.
Har gått igenom alla våra säljlådor och prismärkt det som ska säljas på en loppis nästa helg. Ganska smidig loppis då man själv slipper att stå där  och sälja hela dagen, man får ett nr, märker allt med pris och nunret, lägger upp grejerna på respektive plats och hämtar sedan pengar och det som inte blev sålt dagen efter. Det tar ju låååång tid att märka allt, men jag hoppas att det är värt det iaf! 
Frystejpen tog slut så har lite kvar att märka och även gå igenom... ;) 
Har rensat barnens garderober, tagit bort sånt dom aldrig kommer använda och som är urvuxet. Lagt dit deras sommarkläder och rensat bland dessa också. Jösses vad jag samlar på mig kläder till dom asså ;)
Har också tagit bort alla våra vinterkläder å skor och ersatt med vår å sommarkläder. Har tom förberett en säljlåda inför nästa vinter, haha!

Nästa projekt blir ju att fixa alla mina kläder, rodda om lite i alla garderober och lådor så allt får plats 😁 

Har lyssnat på poddar hela dagen idag medans jag fixat, otroligt kul!

Nu sova och ladda för jobb resten av veckan ☺

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: