tystatanke

2016-07-10
21:27:31

Skogspromenad

I fredags så var jag på grillkväll tillsammans med kollegor :) En väldigt lyckad kväll :) Dock trött å lite sliten i lördags, men det var det värt 😁 Lördagen blev rätt lugn, vi var ute lite med barnen men Jacob fick feber sen på eftermiddagen. Det har han haft till och från idag också :( Mammas lillhjärta.


På förmiddagen åkte vi på loppis och fyndade lite småsaker som man alltid gör ;) William älskar loppisar, precis som mig ;) En annan sak han gillar är att gå i skogen 😍 Skulle vara så kul om han kommer dela det intresset med mig.
Vi begav oss ut på bärjakt nu på kvällen. För vi hade fyndat urgulliga svampkorgar till barnen på loppisen så ville såklart inviga dom ;)
Hittade en hel del blåbär och smultron. Jacob älskar bär men William vill inte ens smaka.. Hm. Kanske kommer :)

En väldigt lyckad helg har jag haft. Nu väntar jobb och dagis i veckan igen :)

Bloggappen har blivit uppdaterad å fattar inte riktigt hur jag ska få in bilder i inläggen :( Ska forska på det till nästa inlägg... Äh får ju in bilderna men i fel ordning å på fel plats, irriterande! Aja inget bildlöst inlägg iaf ;)

Puss, puss!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: