tystatanke

2016-12-12
21:59:13

Oturskillen

Jacob är vår lilla oturskille och trillar och slår sig titt som tätt. Igår var det dags igen, ramlade ner från soffan och slog i soffbordet. Fick ett jack ovanför ögat och vi såg direkt att det där nog måste ses över. Blev en tur till akuten där dom fick limma ihop såret. Besöket tog typ 20 min. Så himla skönt att slippa sitta där och vänta i flera timmar. Å skönt att han slapp sy. 


Idag hade dom luciauppträdande på dagis och så himla fina alla barnen var. Mina barn var såklart duktigast ;)

Tråkigt men förståeligt att man inte får fota eller filma men jag fotade dom lite hemma innan vi åkte.. 

William är frisk från sina vattkoppor och vi inväntar nu Jacobs prickar som lär komma inom några veckor.. om han nu får det.. på ett sätt vore det så skönt om han fick det nu så har han också haft det.. 


Nu ikväll började Musikhjälpen och jag ska försöka se och lyssna så mycket jag kan och hinner. :)

Dags att slita sig från soffan och gå och lägga sig ;)

Puss, puss!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: