tystatanke

2015-11-28
21:38:24

Vad Har Vi Gett Oss In På

Ja jag undrar ju vad vi tänkte när vi bestämde oss för att ha barnkalas för William ;)
20 barn i 3-5 års åldern kan ju inte bli annat än kaos, eller? ;)
Vi får se imorgon hur det går 😀
Idag har vi frågat oss både en och två gånger vad vi gett oss in på...
Vi har handlat det som behövs, fixat fiskdammspåsar osv. Imorrn ska vi duka å fixa det sista i lokalen där vi ska ha kalaset.
Vi har även Artsyideas på plats som kommer hålla i Ansiktsmålning och Ballongtrix 🎈
Hoppas att barnen får roligt och att William får ett toppenkalas 😊 🎁🎉

Vi har även hunnit med att sätta upp adventsstjärnor och ljusstakar,  så nu behöver vi inte tända några vanliga lampor på kvällarna längre ;) Rena rama las vegas här hemma.. Haha...

Bjussar på lite bilder från idag när vi var ut en sväng och gick i butiker. Jacob är ju rätt busig av sig och helt plötsligt springer han bara iväg och denna gång var målet en provhytt... ;)




I samma veva när vi var ute så tävlingssprang vi till bilen, bara det att Jacob snubblar och gör ett magplask rakt i en vattenpöl 🏊  Ingen liten vattenpöl heller utan var som ett stort hål bredvid vägen, lerigt å jäkligt också...
Såg så himla kul ut och jag skrattar fortfarande åt det. Elaka morsan liksom ;) Jacob tyckte dock inte att det var fullt såå roligt förståligt nog, det var nog bra kallt och hela han blev dyblöt så fick byta alla kläder..  😀

Nu ska jag lägga mig och ladda inför imorgon. Godnatt!!

Puss, puss!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: