tystatanke

2013-06-26
14:41:17

Plask, plask

Igår var det superfint väder så det blev en sväng på öppnis och sedan åkte vi till en strand och badade. Barnen sov till en början och vi passade då på att bada, lite kallt men ändå rätt avsvalkande :)

William va lite feg i början men efter en stund i vattnet började han leka :)




Efter några timmars bus å bad så åkte vi hemåt. Han somnade rätt fort igår kväll ;)

Idag var tanken att det skulle bli bad också, men vaknade till att det ösregnade så badplanerna var bara att ställa in.
Vi har hållt oss inne förutom en kort sväng till flygis innan lunchen där vi köpte fika till eftermiddagens besök av min kusin :)

Medans Wille sovit har jag gjort lite nytta iaf. Ringt till försäkringskassan som inte ändrat min Sgi, det va inte handlagt och det visade sig även att jag inte fått en utbetalning som jag skulle fått i oktober. Så det skulle hon fixa och lite extra pengar tackar jag inte nej till ;)

Nu är det dags att väcka sjusovaren så han kan sova ikväll sen..

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: