tystatanke

2012-10-29
18:27:51

Chokladprovning

Sitter på bussen på väg till Sthlm där jag ska på Chokladprovning. Ska bli riktigt kul och gott ;-)
Känns galet långt bara till gamla stan där vi ska vara.. men väl där är det nog lugnt :-)

Idag har vi vart på öppna en sväng, sjukt mkt ungar så vi blev inte så långvarade där.. William somnade och sov över två timmar sen ;-)
Efter lite lunch gick vi ner på stan lite.. köpte en ny mössa till plutten bara.. Kikade efter lite julklappstips.. Ska ju in till Kista på onsdag och shoppa med min kusin. Funderar på att köpa lite klappar då.. Skönt att få några köpta iaf :-)

Nu ska jag fortsätta drömma om choklad så uppdaterar jag senare ikväll hur det var :-)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: