tystatanke

2012-07-18
16:02:40

Soligt

Jihooo. Solen har skinit hela dagen och vi har passat på att vara ute. Fika med ett gäng mammor, sedan glass i solen och en promenad hem. råkade köpa med mig jordgubbar oxå, supersöta var dom ;) Mums.
 
Passar på att blogga lite då plutten sover. Sover gör han däremot inte på natten, eller jo han sover ju fast han vaknar typ varannan timme, skriker till som om han vore döende liksom... drömmer säkert att mjölken är slute eller om nåt annat hemskt ;) Han somnar inte om förrän jag tröstat eller matat honom lite.. suck.. jag får sova max 2 timmar i sträck.. börjar bli liiite jobbigt nu.. men men.. Är väl bara att gilla läget :)
 
Vi åker snart till Norge och känns som att vi har massor att göra. Jaja, det tar vi imorrn ;o)
 
Vad ska jag hitta på nu då? Är så tyst och lugnt när han sover. Vad gjorde man innan man fick barn? :o)
 
Puss, puss!!
 
 
Kommentar:
2012-07-18 @ 16:16:32

Hej!
Jag vill bara berätta att det finns en tävling, där du kan vinna presentkort värde 300:- hos damoknekt.
Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande! ☮

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: