tystatanke

2012-01-25
22:13:11

Tradera :o)

Hänger en del på tradera och andra köp och säljsajter. har köpt en del barnkläder, men även lite inredningssaker till hemmet. I förrgår så gick jag igenom mina kläder som jag la undan när jag var gravid, och hittade lite som jag inte kan ha längre. Så jag slängde ut lite på facebook. Slängde även ut dvd-filmer. Fick dvd-filmerna sålda typ på 3 min och ett klädesplagg har jag sålt, än så länge ;o)
Nu har jag istället lagt upp annonser på tradera. Ska bli skoj att se om det ger nåt. Nån krona är bättre än att slänga liksom.

Idag har vi fikat med Siri och Elin :o)

Och imorrn ska vi först till läkaren med william, en rutinkoll bara. Sedan vid elva är det första gången på rytmiken. ska bli kul :) Hoppas William gillar det.

Slänger upp lite outfits idag igen :o)

Mamma älskar dig!! <3




och han kan ju faktiskt inte hjälpa att han är så söt :o)



Puss, puss!!

Kommentarer:
2012-01-25 @ 23:17:48

sååå söt han är...de ska bli superskoj på rytmiken i morgon...

2012-01-26 @ 00:00:56
#2: Elin

Vilka söta kort :-) Lycka till i morgon.vi får ses nåt snart.kram

2012-01-26 @ 07:23:14
#3: Therese

Gullrumpan! Vi saknar dig!!

2012-01-27 @ 17:14:39
#4: amanda

Åh vart har du köpt den där vagn mobilen med måne, stjärna och det?? Jag har en likadan i rosa som är från Skottland men jag undrar var dom finns i Sverige:) Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: