tystatanke

2011-05-29
21:21:42

Double Douce

Igår var det äntligen dags för DD´s spelning på Teatern. Det var ett grymt drag och spelningen var helt underbar!!
Nu längtar jag tills nästa gång! :o)

Efter en helg med väldigt liiite sömn var det en trött jag som klev upp tidigt imorse och åkte till jobbet.. Inte nog med det så var bussen 20 min sen härifrån vilket gjorde att jag kom försent till jobbet.. suck..

Ser på Bigbrother nu, det börjar dra ihop sig. Final vecka som kommer nu. Jag vill liksom inte att någon ska åka ur ikväll. Jag tycker att alla är värdiga vinnare. Men, måste jag välja så vill jag ha kvar, Martin, Simon och Peter.

Ostbågar och godis. Kvällen är räddad!

Puss, puss!!
Kommentar:
2011-12-02 @ 16:17:16

Det var ett grymt drag och spelningen var helt underbar!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: