tystatanke

2011-04-29
22:00:58

Vilken Dag

Det var nog inte ens meningen att den här dagen skulle gå bra tror jag.

Vid 11 tiden så slocknade vissa lampor i butiken helt plötsligt, trodde såklart att det var en säkring men det var det icke.. Dom försökte febrilt hitta felet och ungefär samtidigt dog kassorna och vi var tvungna att stänga butiken.
Kom ut någon elektriker som stängde av all ström och grejade, helt plötsligt pangade det till och elskåpet började brinna.. Och där står vi helt utan ström, och en stängd butik... Vi gjorde iaf så gott vi kunde, plockade allt som gick att plocka. Sedan var det dags för en evighet av väntan.. Herregud... Från typ kl 15-18 var det för oss att bara vänta på att strömmen skulle komma tillbaka.. Dom timmarna var SJUKT långa... Shit va drygt... Jaja, vid 18 kom strömmen tillbaka och det vart full fart i butiken...
Nu är jag faktiskt rätt trött kan jag säga...

Funderar på om jag ska ner på stan en sväng, men det blir nog inte så... Ska ju jobba imorrn oxå.

Jaja.

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: