tystatanke

2011-04-26
22:27:13

Kallt Igen?

Men nu undrar ju jag vart sommarvärmen tog vägen. Idag har det fasiken inte varit skönt ute, har ju blåst isbjörnar, ingen höjdare. Mamma och Pappa ringde imorse och sa att dom skulle handla lite så jag följde med upp till Lidl, Willys och Blomsterlandet, köpte lite småsaker bara.
Fikade sedan på stan med Therese och Anna. Mycket trevligt :o)

Körslaget igår var helt UNDERBART. Fy fasiken vilken stämning det är där inne i studion. Det är helt sjukt. Det går inte att beskriva känslan faktiskt, den måste upplevas. :o) Fick rysningar flera gånger när dom sjöng.
Vi fick först platser högst upp i hörnet på ena läktaren, dom platserna sög. Men smarta jag fixade så att vi fick guldplaster precis nere vid scenen. Vi såg helt perfekt. Rätt kör vann oxå. Så kvällen blev jätte lyckad :o)


Är ledig imorrn oxå. Jag och Mamma ska åka in till Sthlm och hälsa på Mormor :o)

Nu, Bigbrother.

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: