tystatanke

2010-07-26
20:38:36

Första Semesterdagen

Min första semesterdag har jag tillbringat hemma hos Therese, vi har bakat, glott på tv och bara haft det bra :o) Runt typ halv fem tog vi en snabb sväng på stan på jakt efter baddräkt och shorts.. Men icke. Hittade ingenting... Typiskt. Men däremot hittade jag ett jätte sött litet marsvin som nog ska få följa med mig hem imorrn :o) Vi får se, men jag har funderat på en burkompis till Snövit, marsvin är ju flockdjur så dom behöver ju en polare liksom. :o)

Vi hade ju planerat att bada imorrn, men det ska bli dåligt väder ju.. Och sen fyller pappa år så jag ska vara där ute hela dagen imorn och fira lite :o) Jag och pappa ska även ta en tur i skogen och leta efter lite svamp :o) Jag har längtat kan jag säga. Vi ska även hinna med att måla lite. Kommer att bli en bra dag. Wiee.

Nu ser jag på Allsång med Lotta, men tror nog att jag gillar Allsång på skansen bättre faktiskt...

Puss, puss!!
Kommentar:
2010-07-28 @ 12:53:58
#1: Anonym

Det är så fint på Skansen. =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: