tystatanke

2010-08-30
09:50:42

Mormor

Nu ska jag och mamma snart åka och hälsa på Mormor, hon fyllde ju år i lördags, hela 90 år :o) Så vi ska in och fira henne lite. Hon är väldigt pigg för att vara 90 år, och knoppen är klar som vatten, och det känns så skönt. Inget vidare att hälsa på en mormor som inte ens vet vem man är liksom...

Semester igen nu. Så himlans skönt. Behöver det kan jag säga :o) Vi har börjat kolla lite på resa nu oxå, åker förmodligen i helgen. Ska bli så otroligt skönt att komma iväg, få lite riktig semester.

Nu i veckan ska jag bara gilla läget och ta dagarna som dom kommer. Fika är något jag gillar, så hör av er ;o)

Ikväll, efter besöket hos mormor blir det nog fika med Anna och Therese.


En bra låt : Lars Winnerbäck, Jag är ingen soldat. Texten är så sann..






Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: