tystatanke

2010-04-25
23:00:21

Perfekt Helg

Min helg har varit helt perfekt. Har haft så himla kul :o) Igår blev det 25 års fest, vilket drag det blev , va kul jag hade :o) Stämningen va verkligen på topp hela kvällen och natten, helt underbart!
Nu blir det nog utgång lite oftare tror jag :o) Har saknat utelivet en aning. Tack för igår tjejer!

Skapligt trött imorse, men väl i Kista släppte tröttheten och vi shoppade gärnet. Fyndade som tusan, köpte: 2 tjocktröjor, 5 linnen/t-shirts och allt för typ 700 spänn. Jag e bäst på att shoppa ekonomiskt, å är supernöjd med mina inköp :o)

Efter många timmar i shop anda, kom jag hem, lugn å ro tänkte jag, nejdå, hade förträngt att vi hade tvättstuga.. drygt till tusen, men nu är det gjort iaf, ska snart sova, för är tröööt...

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: