tystatanke

2009-02-14
11:37:40

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Tessie.

Så här går utmaningen till:
 · Gå in i mappen där du har dina bilder

· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

 

· Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

· Utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade



Här är min bild:


Denna bild är tagen på Kreta 2007. Vi var där en vecka, resan var helt underbar. Vädret var varmt, solen sken och maten var god! :o)

De jag utmanar är:

Elin
Therese
Carro
Agge
Zandra
Sara



Igår var Therese här en sväng, Nightlook! Vi hade så roligt bara vi kan ha!

Puss, puss!!

Kommentarer:
2009-02-14 @ 14:24:34

Hehe jo då, det är kul att hitta på lite i bloggen :)

2009-02-16 @ 15:40:21
#2: Elin

Hej gumman! Kul att jag blev utmanad. just nu är min dator på lagning men ska fixa det när den kommer tillbaks!! Saknar dig! Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: