tystatanke

2009-08-30
21:29:44

Bröllop Och Streetrace

Precis kommit hem från Görla. Jag gillar det skarpt när det har blivit lagligt. Köpte en dekal där som jag ska ha på bilen, wiee!! Ska ta ett kort den när den är på plats.. Ett nytt ord uppfann jag idag oxå, Sovmester.... Haha.. Orkade inte ritkigt snacka, så drog ihop orden lite.. Det betyder sovmorgon på sin semester! Klockrent!

Vi va på bröllop nr 2 för i år, igår. Vi började med cermonin i en stor kyrka mitt i sthlm. Jättefint! :o)
Sedan fick vi vägbeskrivning till stället där bröllopsmiddag och övernattning skulle hållas. Vi hade gott om tid och stannade och käkade lite på vägen, jag åt sallad på donken å vet ni va, det va riktigt gott!
Väl framme ute på Muskö installerade vi oss på vårt rum, gick sedan husesyn, det va en jättestor herrgård dom hade festen på så det va mycket att se, häftigt! Så vill jag bo när jag blir stor! ;o)
Efter mingel så blev det middag, en lång sådan med många tal. Mycket tal!
Efter dans och fest in till två på natten va vi rätt trötta å gick å la oss.. En jätte lyckad fest med härlig stämning.

Imorrn måste jag packa, och fixa en hel del grejer inför resan på tisdag! Jag längtar som fan nu! ;o)

Puss, puss!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: