tystatanke

2008-05-30
19:24:40

Gamla Blogg Inlägg

Sitter och läser igenom gamla blogg inlägg från min Lunar blogg. Roligt att gå igenom vad jag skrev om då. Står väldigt mycket om jobb, kompisar och Okå såklart. Både roliga och mindre roliga saker... Skrev lite mer personligt då än vad jag gör nu. Här kan jag inte skriva vad jag vill, inte nämna namn o.s.v Sedan vet jag att det finns folk som läser min blogg, som kanske inte ska läsa den i min mening. Men om ni nu gillar att snoka, så varsågoda. Jag står för allt jag skriver här och har inget att dölja. Så läs ni. Enjoy! Haha!!

Hur fan kunde du?! Sjukt beteende.

Nästa lördag är det Custom Bike Show. Å gissa vilka som spelar då? Poodles! Vi kommer äga sönder hela parken gumman! Längtar till tusen :o)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: