tystatanke

2007-11-25
19:29:47

Tråk Söndag

Varför är söndagar så tråkiga för? Bläää... Finns ju absolut inget att göra ju.

Har varit duktig iaf. Bytt sänkläder, dammsugit. Fixat iordning alla mina papper. Tyvärr va ena pärmen pajj, så det var bara å köra in till Norrtälje för en liten pärms skull ;o) Vad skulle jag göra? Hade ju papper över hela golvet hemma.. Hihi :o) Skönt att bli av med det direkt iaf. Duktiga jag ;o)

Blev påkörd på Flygfyrens parkering. Hihi. Bilen framför mig, kopplar ur.. så han touchar min bil ifram. Undrade mycket varför min bil flyttade på sig innan jag förstod att den blivit påkörd. Haha. Han som ägde den andra bilen skämdes nog rätt rejält. Han backade iaf undan å vi kunde se att det inte vart några skador. Skönt att slippa extra pappersarbete, med försäkringsbolag å sånt. Jag sa till den andra personen att våra bilar bara pussades lite grann ;o) Typiskt mig å kläcka ur mig något sådant :o)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: