tystatanke

2007-03-29
21:06:37

Orka?

Nej, vissa saker orkar jag faktiskt inte med nu. Varför? Hm, ja, det kan man undra. De som kan läsa mina tankar vet vad jag syftar på.. hmm..

Hade en underbar kväll igår, fotboll, karaoke och efterfest på Okå. Soft. Men gick å la mig tidigt :o) Trött idag.. blää. men det är värt det.. men måste allvarligt börja tänka på en sak.. vi ska nog klara en månad iaf. Hoppas på det. För nu börjar det bli illa, och värre lär det bli liksom.. hm. Svårt som fan. Det är det verkligen. Men jag vet att jag kan fixa det. Ångesten är värst. Fy fan.

Seeeg dag på jobbet. Vart inplastad.. haha.. humor :o)

Trevligt att ni titta förbi igår gumman :o)

Sova nu. Så jävla trött..

Puss, puss!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: