tystatanke

2016-08-25
22:00:13

Tillbaka Till Verkligheten

Nu är vi igång med jobb och dagis igen :) William har haft det lite jobbigt med ny avdelning och så och dessutom har han dom senaste veckorna varit i en riktigt trotsperiod... Dessa perioder brukar ju gå över... Och ersättas av en ny annan fas ;)

Idag har det iaf gått bra för båda barnen och imorgon är dagis tydligen stängt, vilket vi helt hade missat... Klantigt jag vet! Jag är iaf hemma med barnen så får se vad vi hittar på :)
I helgen jobbar jag...
Igår var jag ledig och det blev en svamptur med pappa och en shoppingrunda med mamma 😀

Nästa vecka blir det nog en till svamptur, vi har ju våra ställen och måste ju plocka på alla ställen såklart 😀

Nu är det dags att sova för att orka med morgondagen 😴

Puss, puss!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: