tystatanke

2012-03-30
20:24:57

Turtjej?

Jag har alltid haft tur i spel, lotterier och tävlingar och sånt. Jag vinner nästan alltid på lotter, inga stora summor, en tia hit å en 25 kr dit liksom, men dock en vinst ;) Samma sak med tävlingar av olika slag, jag lyckas alltid vinna ;o)
Vann ju biljetter till Underbara barn mässan, blog jam session och nu har jag vunnit biljetter till lakritsfestivalen och Nordiska trädgårdar. Jag gillart!! :o) Har även vunnit massor av saker från The Voice. Jag har tur helt enkelt! OCH, jag har även tur i kärlek :)


Idag har jag fikat med min kusin. Mötte efter fikat upp en tjej som jag köpte en jacka och tröja av till William. Perfekt sommarjacka :o)

Å nu ikväll fyndade jag en Sulkyvagn som vi ska ha hos mamma å pappa för endast 50 kr. Den va lite sliten å så, men ska ju bara ha dom som en extravagn så det är ju inte hela världen om den är lite sliten :)

Imorrn åker jag ut en sväng till mamma å pappa.
R är på lan hela helgen, roligt för honom, tråkigt för mig. Men det unnar jag honom såklart. :)

Ser på Lets dance nu, lär inte bli nåt jag följer men men.. Väntar på Bigbrother ;)

Puss, puss!!

Kommentar:
2012-03-30 @ 23:12:06
#1: siri

Men kuuuuuul för dig då!!! Inte alls bitter neeeej neeeeej ;) hihi

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: