tystatanke

2012-01-31
19:43:01

Ansiktsbehandling

Var och hälsade på Mormor igår. Det gick bra.

Idag så hade jag bokat in en ansiktsbehandling som jag fick i 25-års present. Tog bara över ett år innan jag utnyttjade presentkortet jag fick, hehe, bättre sent än aldrig liksom :)
Va väldigt skönt att bli lite ompysslad iaf :)
Efteråt så gick vi in en sväng på jobbet och hälsade på. Mycket ny personal, är väl inga "gamla" kvar sen när jag börjar jobba igen, både kul och tråkigt.. trevligt att prata lite med alla :)

När jag kom till Norrtan igen så drog jag och William en repa på stan med Siri och Svea. Checkade in h&m och sedan fikade vi, lattemorsor som vi är, haha! ;)

William har sovit sig igenom hela dagen typ och är lite smågnällig nu, trött är han men kan inte riktigt komma till ro. Hoppas på att han sover heeeela natten :)

Ne, nu ska jag ta en glass!

Imorrn har vi typ tusen papper att fylla i och skicka iväg.. Astråkigt, men ett måste. Och vid 15 ska jag äta en semla med min kusin :o)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: