tystatanke

2012-08-28
09:03:16

Hemma Igen

Nu så har vi kommit hem igen efter en vecka på Gotland.
Skönt att vara hemma :)
Vi har hunnit med en massa saker, Hoburgsgubben - var väl ingen höjdare enligt mig, är ju bara en liten stenjävel som nån dåre med dålig fantasi har hittat.. Lummelundagrottorna- riktigt häftigt tycker jag, vi hade en superbra guide och man levde sig verkligen in i historien och jag verkligen såg framför mig hur dom här tre pojkarna hittade grottan. Visby- Supermysig stad, blev dock lite besviken då jag trodde den skulle vara LITE större och att det skulle finnas LITE mer att se, typ butiker å så..
Sen har vi åkt runt en hel del och sett på raukar, vart nere på stranden, plockat salmbär, letat loppisar och besökt några outlets.
Vädret har vart med oss och det har varit bättre än här hemma, dock inget badväder.. men men vi kommer nog åka dit flera gånger :)

Nu måste jag väcka William för vi ska snart åka till öppna förskolan i Frötuna :) Ska bli superkul att träffa folk igen :) hehe

Förresten, turtjej som jag är så har jag vunnit ett presentkort på Stadium värt 2000 kr :) Grattis till mig liksom!!

Puss, puss!!
Kommentarer:
2012-08-28 @ 19:11:02
#1: Siri

Såg din kommentar nu. Den hade hamnat i skräppost av nån dum anledning..

Ja har försökt prata om de.. men de hjälper inte.. hjälpte lite i våras när ja pratade med en men de kommer alltid tillbaka :( kände att de kändes olustigt så slutade gå till den ja gick hos... kanske får ge de en chans till men då vill ja ha nån ny å då måste ja börja om å berätta osv... ja ja jag antar kag bara får leva me det blöö :(

2012-09-03 @ 08:23:43

Oj, det var en härlig vinst :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: