tystatanke

2016-04-30
21:17:03

Utomhus 🌞

NÀstan hela dagen har vi tillbringat utomhus, sÄÄÄ fint vÀder, dock lite kalla vindar tyvÀrr.
Började dagen med att Äka ner pÄ en klÀdloppis, det enda barnen behövde var byxor till William, vet inte hur han lyckas men han sliter hÄl pÄ alla knÀn pÄ byxorna sÄ har fÄtt slÀnga massor... Gick direkt till hans storlek för rutinerad loppis besökare som man Àr ;) sÄ vet jag att det blir trÄngt Ä jÀvligt och folk sliter i allt. Fiskade Ät mig 9 par byxor för ynka 147:- betalade och gick dÀrifrÄn pÄ en 20 min typ ;) Nöjd!


Vi packade iordning lite fika, filt och kameran och begav oss ut till den fina platsen jag skrivit om tidigare.






Fick en hel del bra bilder och barnen trivdes. 

Åkte och Ă„t lunch, hem en svĂ€ng och sedan ut till lekparken.

William hjĂ€lper Jacob med vantarna pĂ„ eget bevĂ„g, sĂ„ himla sött 😍

 


Barnen var helt slut nÀr vi la dom och bÄda somnade direkt.
Haft en toppen dag med mina tre 💕💗

Imorgon ska jag jobba och sen pÄ eftermiddagen ska vi ivÀg.

Puss, puss!!
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: