tystatanke

2015-02-26
07:05:05

Torsdag

Torsdag och dagis idag för båda mina guldklimpar. Vad jag ska göra under tiden, ja det vet jag inte riktigt ännu ;) Kanske blir till att göra litr nytta här hemma, skulle behöva städa.. 
Igår var jag ner en sväng på stan, skulle kika in bokrean på åhlens men fastnade vid deras leksaksrea istället... Blev lite grejer till barnen ;)
Bland annat detta:

Även ett radiostyrt flygplan och badleksaker blev det..

Handlade även lite böcker på rean, fast på flygis, mycket bra och prisvärda böcker där :)

Har vänt Jacobs sittdel i vagnen framåt

 nu så han ser lite mer än mig ;)
Sååå nöjd :)
 
Dags att göra frukost nu..
Puss, puss!!
Kommentarer:
2015-02-27 @ 19:34:46
#1: Karin

Börjar se trångt ut i vagnen :p

Svar: legot kostade 175:- tror jag :)
Jessica

2015-03-02 @ 15:35:22
#2: Siri

Vad kosta flygplanssettet? :)

Svar:
Jessica

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: