tystatanke

2015-08-25
21:00:22

Trött

Lite småtrött är jag allt. Efter 4 veckors semester har jag nu jobbat 2 dagar och tar ju några dagar innan man kommer in i allt igen. Idag har det varit full fart från 6,30- 17,15 typ. Först jobb och sen möte.
Jobb igen imorgon 😀 Sedan ledig 5 dagar. 

Blev donkenmiddag idag, barnen hade redan ätit när jag kom hem från jobbet så jag köpte med mig samma mat. Jacob fullkomligt ÄLSKAR den sötsura såsen därifrån och han sitter till slut med såsburken å slickar i sig 😉

Först äta med sked

Sedan slicka i sig det sista :)


Lite tråkigt ibland att han inte tål mjölkprotein för han är väldigt matglad och vill gärna smaka nya saker å sånt. Kan vara alltifrån glass och kakor till olika maträtter. 
Oftast gör vi mjölkfri mat till alla men ibland gör vi separat mat till honom utan mjölk och då vill han såklart smaka av det vi äter, han blir ju mer å med medveten om att han får annan mat och känns ju sjukt elakt att inte låta honom få smaka när han vill.. Jaja. Bara hoppas att han växer ifrån allergin snart. :)

Tänkte nog sova nu. Godnatt 🌜

Puss,puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: