tystatanke

2014-06-29
22:07:47

Tand Nr Sju

Jacob har sovit oroligt en vecka nu ungefär och vi såg att en tand till var på väg, och idag hade den spruckit igenom, tand nr sju :)
William hade lika antal tänder när han var 1,5 år ;)

I fredags va jag iväg på tjejkväll, supertrevligt :)

Igår var vi på en husvisning och på kvällen fixade vi in foton i våra ramar. Idag har vi haft besök och planerat en liten semestertripp, hann även med en fika hos några andra. Full rulle helt enkelt :)

Imorrn vet jag inte alls vad vi ska hitta på, kom med förslag nån? ;)

Nu sova :)

William ser på datorn å dricker välling :)


Puss,puss!!
Kommentar:
2014-06-30 @ 09:00:25
#1: Susanna

Idag vet jag inte vad ni kan hitta på, men imorgon tisdag kan ni hälsa på mig på Linneladan från kl.11.30 ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: