tystatanke

2014-06-25
15:44:14

Mitt I Veckan

Onsdag idag och vi har varit på stan en sväng och fikat med Elin. Fyndade även 6 st tåg till tågbanan för 10 kr :) :)
Köpte även 4 st nagellack till mig för 5:- st, nöjd :)
Så ikväll ska jag få fina naglar igen, gellacket jag gjorde sist sprack, supertråkigt :/ Men det har jag iaf tagit bort nu och tänkte köra lite vanligt lack ett tag nu.
Längtar till bättre väder så vi kan bada å vara ute mer utan att frysa ihjäl!

Jacob testade på en skorpa för barn idag, den gick hem :)



Så fin min lilla kille <3
Hade enkelvagnen idag när vi hämtade William så dom fick dela lite för William ville också sitta ;)




Jacob sover nu och William tittar lite på tv. Snart kommer Richard hem och då är det dags att börja med middag, vet inte vad vi ska äta bara, haha har så mkt gott i kylen så är svårt att välja ;)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: