tystatanke

2013-09-28
13:24:08

Fyndat

Oj nu har det gått en tid sen jag bloggade sist.. jaja.. det går lite i perioder och det är väl så det kommer se ut nu :)

Idag har jag varit på en klädlopis och fyndat lite, 3 bodys till W och 1 tröja till S. Sedan hittade jag ett regnset och en mössa i skänkes högen :)
Imorrn är det halva priset så då blir det en sväng till dit :) Tänkte passa på att köpa lite i nästa strl till barnen. Nu växer ungarna sjukt sakta här hemma så dom har typ haft samma storlek i ett år nu ;) Men lika bra att bunkra upp när det är billigt :)

Babyproffsen har utförsäljning också så jag passade på att köpa en dyna och två myggnät till nya vagnen, allt för 116:-.
Så är sjukt nöjd med mina fynd idag :)

Bebis är här om tre veckor <3

Nu ska jag passa på att sova när W gör det.

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: