tystatanke

2013-10-23
09:46:04

Beräknad

Idag var våran bebis beräknad att komma men liten hade bråttom ut och har redan hunnit bli 16 dagar.
Det går superbra för mig att vara själv med våda barnen :) William är snäll och liten sköter sig ;)
Det enda är att lilleman helst vill sova på mig hela tiden och blir ju rätt låst då.. jaja, mysigt är det iaf :)
William är lämnad på dagis och jag ska försöka göra iordning tvätten inför ikväll då vi har tvättstugan.

Funderar på att gå ner en sväng på stan och kika lite i butiker :) Får se om jag orkar annars går jag nog bara lite i butikerna här vid oss.





Nu ska jag prova lägga ner liten i vagnen och se om han kan tänka sig att sova vidare där ;)

Puss, puss!!

Kommentarer:
2013-10-23 @ 11:03:04
#1: Zandra

Jag la ett fluffigt babytäcke i vagnen då trivdes molly bättre när man la ner henne sovandes. Hon skulle jämt sova på mig också, funkar inge vidare när man har storebror ;) Bärselen har varit min räddning!

2013-10-23 @ 11:03:05
#2: Zandra

Jag la ett fluffigt babytäcke i vagnen då trivdes molly bättre när man la ner henne sovandes. Hon skulle jämt sova på mig också, funkar inge vidare när man har storebror ;) Bärselen har varit min räddning!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: