tystatanke

2013-02-28
13:47:27

Sjusovarn

William sover sött sedan snart två timmar tillbaka. Så fort han vaknar ska vi göra oss iordning för lite lek och bus på öppnis med hans små minikompisar :)

Jag har gjort lite nytta här hemma idag, städat, tagit hand om disk och tvätt, betalat räkningar så nu är jag nöjd :) haha, ne men skönt att få såna saker gjorda :)

Skulle behöva åka upp till Willys och få min ersättning för det som blev fel när jag köpte blöjor härom dagen ;)
Och sen måste vi till öb och lämna tillbaka en toasits som inte passade...
Å imorrn eller i helgen måste vi handla lite mer blöjor fast på flygis där vi har lite kuponger ;)

Har bestämt vilka veckor jag ska ha semester och jag komme även att börja jobba lite smått redan om en månad.. paniiiikkk.. hur ska jag klara mig utan William? Det kommer ju gå alldeles utmärkt hemma med pappa, men gu va konstigt det kommer kännas...

Ne nu ska jag stänga ner här och packa skötväskan :)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: