tystatanke

2013-02-27
08:19:30

Bloggtorka

Oj här har jag inte skrivit på ett tag.. Sorry.. Inte haft nån lust att blogga bara.. Meeen nu ska det bli ändring på det ;)

Har precis ätit frukost och William sitter bredvid mig å tuggar på sin macka, han älskar kanterna.. haha.. vilka man annars brukar ta bort till barn.. men gillar han dom så får han väl gnaga på dom då :)

Idag så ska jag och min kusin åka lite skridskor och då kommer förhoppningsvis William sova i vagnen medans.. har han andra planer så fikar vi istället :)
Och på eftermiddagen så ska jag fika med Elin.

Imorrn och på fredag har vi inget planerat, leka nån?

Skedsoppa :)




Puss, puss!!

Kommentarer:
2013-02-27 @ 08:41:38

Hej hej,

jag har en toppentävling igång på bloggen där man kan vinna en Carena lieback lux sulky värde 749 kr.

Var gärna med! Om du inte gillar såna här kommentarer ber jag om ursäkt.

Ha en bra dag!

Tävlingen hittar du här: http://yarp.blogg.se/2013/february/tavla-om-en-carena-sulky-lieback-lux-2.html#comment

2013-02-27 @ 10:29:55

Hej, du har vunnit ett barnsäkerhetsbesök hos mig, maila mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: