tystatanke

2013-08-30
22:08:14

En Vecka

Oj oj nu har det gått nästan en vecka sedan jag bloggade sist ;)
Har tillbringat dagarna på jobbet och med William när jag varit ledig.
Har nu inga flera jobbdagar för den här gången och det känns otroligt skönt.
Nu ska jag fokusera på att vila, vara med William och göra iordning här hemma tillsammans med R :)

Känner att vi vill göra klart det här hemma som ska fixas innan bebisen kommer :)
Tänk om mindre än två månader har vi en liten till hos oss <3
Å William fyller 2 år i november. Helt galet att det redan gått 2 år! :)

R jobbar ikväll så jag hade lite fredagsmys själv framföe fångarna på fortet.
Sjukt trött så har gått å lagt mig nu.

Nattinatt!

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: