tystatanke

2013-04-26
22:30:51

Bortskämd

Skämde bort min lilla son idag med lite sandleksaker :)
Tog en tur upp till coop för att köpa galonvantar, där hade dom även en liten skottkärra med lite leksaker i, den råkade vi köpa och William va så nöjd som fick hålla i den.



Gick sen övet till öb för att se om dom hade något roligt, hittade en jättestor lastbil som jag tyckte liten skulle få :)



Skottkärran var det 30% på och lastbilen va lite trasig så fick den för halva priset :)
Galet nöjd med mina köp :)

William va trött redan tidigt på förmiddagen å han somnade vid 11,20 och sov till 14.. Liiiite trött då kanske ;)

På kvällen nu har vi vart å lämnat kläder till den stora klädbytardagen som är imorrn. Hoppas vi säljer nåt iaf :)

Längtar till imorrn då vi ska dit å shoppa lite kläder :)

Nu är det dags att sova. Godnatt.

Puss, puss!!
Kommentar:
2013-04-28 @ 11:24:05

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där du kan vinna ett presentkort för 250 kr från skavileka.se som du kan köpa Lego för:)
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbra dag:)

http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/tavling-vinn-lego-for-250-kr.html#.UXzj3MqUmxB
kram Joanna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: