tystatanke

2012-10-30
22:05:52

Inställt

Var astaggad på chokladprovning igår. När jag väl hade kommit fram till gamla stan och letat mig fram till rätt ställe så var det helt nedsläckt, ringde nåt nr som stod på dörren som gick till butikens ägare.
Sa då att jag skulle på chokladprovning och han berättade att det var inställt pga för få deltagare, jaha sa jag, men det har inte jag fått information om.. Jag sa att jag fått ett bekräftelsemail och inget mer, HUR FAN SKA JAG VETA ATT DET ÄR INSTÄLLT DÅ?!! Idioter! Han skyllde iaf allt på företaget jag bokat igenom och sa att jag skulle vända mig det.
Så jag fick vackert sätta mig på bussen hem igen. Mm, jättekul! Verkligen skitkul att åka fram och tillbaka till Sthlm! Helt i onödan! 3 timmar tog det.. suck!
Hur som helst så fick företaget (som jag inte vill skriva ut förrän jag vet mer detaljer om hur detta kunde ske) ett argt mail.
Ringde även upp dom idag då dom inte svarat på mitt mail, dom hade läst det, beklagade och sa att det inte brukar gå till såhär, haha, nej det hoppas jag verkligen inte liksom! Hon skulle iaf skicka vidare detta till hennes chef och sen skulle dom ta kontakt med mig.
Jag väntar med spänning på vad dom har att säga! :)

Idag har vi vart på ett möte som gick toppen och sedan så har vi bara tagit det lugnt.

Imorrn ska jag och kusinen åka till Kista och shoppa, jag är taggad till tusen!

Nu ska jag snart lägga mig så jag är pigg imorrn.

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: