tystatanke

2012-11-30
22:34:32

XFactor

Asså xfactor är bra mycket bättre än idol faktiskt, detta känns mer seriöst och det är mycket bättre standard på artisterna...
Jag hoppas JEM vinner hela alltet, eller Awa, sjukt duktiga :)
 
Har ont i huvudet, blää, men vi se vilka som åker ut sen ska jag sova.. å hoppas på att plutten tänker sova hela natten inatt också ;)
Har tydligen dålig syn så borde verkligen gå till en optiker och skaffa brillor, men.. asså jag vill inte... men antar att jag måste.. Under gravidideten och amningen kunde jag inte göra en synundersökning då alla hormoner påverkar resultaten, men nu har jag ju liksom inget att skylla på längre ;) Så är väl bara att ta tag i det och boka en tid :)
 
Imorrn ska jag jobba 11-19. Blir bra det, skönt att komma hemifrån lite :)
 
Nepp, nu är det xfactor :)
 
 
Puss, puss!!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: