tystatanke

2012-11-29
23:03:49

Snö Snö Snö

Blir kvällsblogg idag också.
Sjukt mycket snö var det imorse och jag tänkte att vi skulle ta bussen ner till rytmiken.. blev lite stressigt.. då jag fortfarande kämpade med Williams ytterkläder och skor tre min innan bussen skulle gå så bestämde jag mig för bussen istället.
William tog av sig skorna och duntossorna en miljon gånger så han fick till slut sätta sig i vagnen med bara strumpor.. haha..
när jag väl kämpat mig ut till bilen i snödrivorna så låg sommardäxken kvar i bilen.. jippie.. tur att vi har stor bil så var bara att fälla ihop vagnen och ge sig ut på iskanan..

Rytmiken var supermysig och fick riktig stämning på sista låten :-)

Efter rytmiken gick vi lite på stan och fikade medans barnen sov så sött i vagnen utanför :-)

Sedan på em har vi haft tvättstugan..
Imorrn ska vi till öppnis och senare sen umgås med mamma lite.
Nu är plutten vaken..

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: