tystatanke

2012-05-26
22:11:48

Spektaklet

Ne, jag slapp inte detta spektakel i år heller... :o/ Pratar självklart om eurovision.. Jag vill inte ens se det... så trött på alla dåliga låtar och falska toner.. bläää.. Bättre var det förr. Kommer ihåg när vi var små så satt vi alltid och såg på melodifestivalen, hade laddat upp med godis, snacks, läsk och en varsin tidning där vi skrev poäng på alla låtar :o)
Jag älskar ju egentligen allt som har med musik att göra, men tror detta blir lite fööör mycket.. men jaja, hur som helst. hejja Sverige!

Pluttis behöver snart en ny bilstol och sitter och kikar runt lite. Djungel som vanligt när man ska köpa barnsaker ;o)
Men tror jag vet vilken vi ska köpa. Skattepengarna får betala den tror jag. Lika bra att passa på.

Ne ska se på Sveriges bidrag iaf och sedan sova :o)

Imorrn är det Mors dag. Åker ut en sväng till Bergshamra på fika :o)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: