tystatanke

2012-06-29
15:59:41

Kryper

Full fart här hemma nu. William utvecklas sjukt fort.
Han har nu lärt sig på några dagar att resa sig upp, ställer sig på knä själv och på fötter med lite hjälp. Även krypningen börjar ta fart, 2-3 krypsteg tar han nu :) Stolt mamma, javisst! :o)
Vi är fortfarande sjuka... bläää.. men det går åt rätt håll och nästa vecka är vi nog fit for fight igen ;o)
I helgen ska vi sälja lite på loppis, ska bli superkul :) Hoppas på bra väder bara och att folk vill handla av mig! hehe :o)
Pluttis sover just nu men så fort han vaknar ska vi gå till flygis och handla lite godis till mig :)
R är på grabbmiddag så vi får roa oss själva ikväll helt enkelt. Det går nog bra.

Nu tänkte jag skicka ett brev till mitt fadder barn :o)
Det har tydligen gått bra i det området han bor i så plan ska sluta sin verksamhet där, så jag ska skicka ett sista brev till honom och sen ska jag skicka ett "hej" brev till mitt nya fadderbarn.

Dags att sätta igång innnan Wille vaknar :o)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: