tystatanke

2012-06-26
11:30:31

App?

Borde ju va smutt om blogg.se fixar en blogg-app så man kan blogga från mobilen liksom, jag lär ju garanterat blogga flera gånger om dagen då..
 
Å sen varför blir det jag skriver understruket, fattar inte vad jag gör för fel.. uh.. å varför kan jag inte infoga en länk?
Prövar att länka igen till en tävling där jag är med och tävlar om ett presentkort, jag vill verkligen vinna så snälla rösta på mig :)
Gilla, tillåt appen (går att ta bort sen när du röstat), sedan finns jag under topplista, om inte så har jag bidrag nr 4.
 
https://www.facebook.com/PampersklubbenSverige?sk=app_318026831615280
 
 
Dagens planer blev inställda då lilleman och jag fortfarande är sjuka... död åt förkylningar liksom. Hopaps att vi är pigga om ett par dagar. Vill ut och hitta på saker.. blir tråkigt att sitta inne kan jag säga...
 
Dags att göra lite nytta,
Ta itu med ett av våra djävulsskåp :)
 
Puss, puss!!
Kommentar:
2012-06-27 @ 09:07:07
#1: Therese

Dom har ju app för iPhone/iPad iaf..
Men kanske inte för android?

Svar: Precis, finns inte för android :(
Jessica

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: