tystatanke

2012-07-28
07:12:15

Hemma

Nu är vi hemma igen efter en veckas semester i Norge. Vädret var verkligen inte på vår sida och det regnade och var typ 13-14 grader hela veckan, ingen höjdare :( Vi hade packat nästan bara sommarkläder och pool och grejer till William.
Trots vädret så hann vi med en del, har plockat svamp, fiskat, badat, spelat typ ett femtiotal yatzy omgångar ;)
Vi åkte hemåt några dagar tidigare än planerat och tog en längre väg hem, åkte via Dovre och Gudbrandsdalen, storslagen natur och utsikt :)
Nu väntar några veckor hemma, sedan ska vi åka till Gotland en vecka. Jag har aldrig varit där så det ska bli roligt att få se :)

Nu väntar jag på att William ska bli trött så vi kan sova en stund till ;)
Sedan ska vi packa picknick och bo på stranden ett tag :)

Puss, puss!!
Kommentar:
2012-07-31 @ 10:13:55

SVAR: Jätteroligt att du är med och tävlar! Tävlingen avslutas ikväll och jag kommer att höra av mig till samtliga deltagande när vinnaren har presenterats! Tills dess - lycka till!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: