tystatanke

2012-01-29
22:20:23

Torka

Ja, här var det torrt. Inte bloggat på ett par dagar. Konstigt det där, för jag vill blogga varje dag, men blir liksom aldrig av. Men, ska försöka skärpa till mig! ;o)

I torsdags var vi ju hos läkaren. Det gick helt okej. Vi var sedan på babyrytmiken, det var sjukt kul :) Är såå glad att vi anmälde oss till det. Vi sjöng och hade oss, och alla barnen verkade bli lugna och harmoniska av det. Varje torsdag är det :o) Wiee.

I fredags var jag en liten sväng till öppnis, fick med mig gipsavtrycket hem, det blev superbra! Vid 12 åkte jag ner på stan för att fika med A och J. Mycket trevligt.

Helgen har varit lugn, igår var vi en sväng till Sofie och Meya. Fikade och pratade :)

Och idag har jag och William vart i Vallentuna och hälsat på en gammal kollega till mig som jag inte träffat på superlänge. Trevligt :)

Sedan när vi kom hem åkte vi och handlade lite, fyllde på vårt blöjlager lite, så nu har vi 1pkt 2:or, 5 pkt 3:or och 6 pkt 4:or. Det ska väl räcka ett tag! haha ;o)
Nu ska vi avvakta lite med blöjköp tänkte vi. Om det inte dyker upp nå bra rabattkuponger då förstås. För dom har vi använt flitigt, hehe :o)

Imorrn ska vi hälsa på mormor <3


Så. Nu har jag uppdaterat oss lite.


Fick en påse med kläder av E från föräldragruppen, här är ett av plaggen, superfin :o)








Fick blommor :o)






Puss, puss!!
Kommentarer:
2012-01-30 @ 10:08:03

Du tror på en punktlig bebis alltså? :) Vi får väl se! Fin overall, ser mysig ut.

2012-01-31 @ 13:50:35

Ja man kan ju verkligen hoppas att jag slipper gå över tiden denna gång! Drygt sist med 16 dagar över tiden. ;)

2012-01-31 @ 15:40:06
#3: Cissi

Vilken liten sötnos och vilken fin overall! Jättesöt!

2012-01-31 @ 19:10:57
#4: siri

Nä dom va såklart försmå. Fan vad jag blir trött på fläsket.. Gaaah :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: