tystatanke

2011-09-25
17:56:41

Förvällt

Har stått och förvällt all svamp vi hittade igår. Blev en del, nu är frysen full med ny och fräsch svamp att ta fram i vinter. Mums.

Jag mamma och brorsan var iväg på loppisen idag. Jag fyndade lite saker iaf, bland annat lite julklappar, hehe, lite tidigt att börja med det kanske.. men men, skönt att ha lite inköpt faktiskt ;o) Då det är en julklapp kan jag inte skriva det här.. Till mig köpte jag tre böcker som jag ska  sysselsätta mig med sen när jag går hemma och väntar...

Vi har fortfarande lite att fixa här hemma.. Men just nu har vi liksom ingen motivation till det så vi får helt enkelt vänta tills vi har lust att börja ta tag i saker ;o)

Funderar faktiskt på en liten powernap och sedan glo på tv resten av kvällen..

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: