tystatanke

2011-09-28
15:49:36

8 Dagar Kvar

Jahopp, det börjar närma sig. Har bara 8 dagar kvar att jobba. Wow va konstigt det känns kan jag ju berätta. Efter 10 år i arbetslivet ska jag nu snart sluta jobba och gå hemma och vänta på att min lilla son kommer till oss. Och sedan ska jag vara mammaledig i minst ett år. Men det känns jätte bra :o) Jag längtar som bara den. :o)

Idag var jag hos barnmorskan och gjorde den vanliga kollen. Allt såg bra ut. Lillen väger ganska precis 2 kg nu och ligger perfekt på kurvan som dom "bör" följa.


Har fikat med Anna och gått en del idag känns det som.. Haha.. vi har knatat i stan, ner till parken och upp till flygis.. ;o)

Ska snart åka och kika på vår soffa vi ska köpa. Trist bara att det är 8 veckors leveranstid på den :o( Otajmat..

Nepp, dags att göra nå vettigt kanske..

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: