tystatanke

2011-10-27
21:33:35

Förkyld

Ogillar starkt att jag blivit förkyld.. Inte nog med att man är höggravid liksom.. Får bara hoppas att det inte sätter igång nu, ingen lust att föda barn med feber i kroppen ju..

Var hos barnmorskan igår, allt såg bara fin fint ut. Han ligger med huvudet nedåt, rörligt och ruckbart, dvs att han inte är helt fixerad än. Men han borde fixera sig när som helst nu..
Jag längtar till förlossningen nu. Vill föda fram min son :o) Det får göra hur ont det vill!

Har fikat med Malin och Susanna idag, mycket trevligt :o)

Fredag imorrn, jag lär ju får stanna hemma och kurera mig istället för att sjunga lite.. Men men. Idol och godis är ju helt okej det oxå :o)¨

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: