tystatanke

2011-01-29
15:23:18

Mobergs

Först lite förfest uppe på Campus, sedan var det dags för Mobergs och Daniel Adams Ray. Det var MYCKET folk kan jag säga, bara en massa snorvalpar typ, *sorry för det* men det var jätte många 18-åringar där. Dumt att lägga det en fredag när det är 18 års gräns, jag börjar bli gammal kanske, vad vet jag. Men men, trots alla småbarn så var det en härlig stämning.

Vi tog plats längst fram vid scenen, men, efter bråk och tjaffs, knuffar hit och dit så  tog vi oss därifrån.. Gick inte att stå kvar.

Spelningen var helt okej, det va ett grymt drag, tyvärr körde dom inte så många låtar, vilket förstörde stämningen lite, inget extranummer heller för den delen... hum, jaja. Men överlag var det en grym kväll!!

Var hemma 3 inatt typ, vi sov länge idag, käkade frukost och handlade. Som det ser ut nu så blir det en lugn hemmakväll, vi är inte så sugna på fest ikväll direkt, men det kanske ändrar sig ju närmare kvällen vi kommer :o) Vi får se helt enkelt.

Vid 16.30 ska jag iaf åka lite skridskor med kusinen :o)

Puss, puss!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: