tystatanke

2011-02-26
21:03:39

Vilken Kväll

Tanken var att det skulle bli en lugn kväll igår, hahaha, kvällen blev allt annat än lugn kan jag säga... Fick med mig F från jobbet, blev lite förkrök hemma hos oss, sedan ner till Dgs och karaoken. Asså, jag kan säga att det blev lite för mycket alkohol för min del, shit va full jag blev. Men jag höll ändå igång hela kvällen /natten, hade jordens energi, vi dansade gärnet på teatern efter karaoken, hade en helt underbar kväll! Mycket som hände på en å samma kväll.. Det blev efterfest hemma hos oss sen och vi gick inte å la oss förrän 5 på morgonen. Så tokigt det kan bli.

Nu sitter jag här igen, med en xider i handen och laddar för en helkväll med brudarna :o)
Vi ska dansa galet mycket. Jag längtar!!

Puss, puss!!
Kommentar:
2011-02-27 @ 12:06:57
#1: Sannie

Kändisporträtt tävlingen är nu avslutad! Gå in och se om du vann :) Tack för din medverkan, hoppas du även vill vara med i min kommande porträtt tävling :)



KRAMAR!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: